« Home | Japan-Tin Drum(1981) » | I'm Italian now » | This wanker must go... » | Antis » | Buty-Pískej si pískej(1992) » | Czesław Niemen-Terra Deflorata(1989) » | Foje-Žodžiai į Tylą(1990) » | Kyuss-...And The Circus Leaves Town(1995) » | Wygrać z Niemcami(1939-2006?) » | China Crisis » 

Sonntag, Juli 02, 2006 

Ex-Dance-Rzeka Snów(2006)



Poland, Warsaw/Warszawa 2006

Tej plyty wlasciwie, na dobra sprawe mialo tutaj nie byc.Na dzisiejszy wrzut, lamiacy zasade unikania prezentacji wspolczesnych dokonan muzycznych, wykonawcow wielbionych przez masy w czasach sofixow, gumy balonowej Donald i serkow homogenizowanych mejd by Okregowa Spoldzielnia Mleczarska, wplynely wydarzenia ostatniej nocy, kiedy to niejaki Trevor podrzucil mi "Rzeke snow", czyli wcielenie muzyczne AD 2006 Ex-Dance, legendarnego skladu Wawrzyszaka.Po przesluchaniu rzeczonego "produktu", dlugo nie moglem sie otrzasnac i chyba juz nigdy nie bede taki sam...

Z nog zwalilo mnie juz otwierajace krazek wykonanie "Medytacji wiejskiego listonosza", podczas ktorego chlopcy beztrosko zmasakrowali wielki przeboj Skaldow, zapodajac wersje w stylu manieczki hardcore.Po wysluchaniu tego (u)tworu zadalem sobie pytanie-Fer A Fock Sake, czy moze byc jeszcze gorzej?Okazalo sie ze to dopiero poczatek zaglady.Taktowane jednostajnym bitem typu umcy umcy kompozycje, plus przepuszczony przez vocoder wokal Wawrzyszaka, ugasily ma, ostatnia tlaca sie jeszcze iskierke nadziei na jakokalwiek przyszlosc tego albumu.Mentalnie rozjebaly mnie wcisniete miedzy nowe traki, zbeszczeszczone wersje otoczonych dzis juz religijnym kultem przebojow zarowno wczesnego Papa, jak i Ex-Dance.Spolka Wawrzyszak/Zielinski ze stoickim spokojem morduje po kolei "kanal XO2", "Czy ty lubisz to co ja", "Te glupie strachy", oraz "Powrot Donalda", przybijajac kolejne gwozdzie do mojej trumny.
Wiele moznaby jeszcze na temat "Rzeki snow" napisac,ale odnosze wrazenie ze nie bedzie to nic innego jak kopanie lezacego, poza tym w dzisiejszych trudnych czasach powszechnej zlosci i frustracji, wole sobie i wam oszczedzic dalszych dywagacji nad tym nieszczesnym, pozbawionym polotu wydawnictwem.Ku przestrodze, jak mawial pewien redaktor Gazety Telewizyjnej.

Track Listings:
1. Medytacje Wiejskiego Listonosza (feat. A. Zieliński - Skaldowie)

2. Gdybyś Tu Była Ze mną
3. Kanał XO2
4. Powrót Donalda
5. Byłaś Tu
6. Gdy Tobie Kłamałem
7. Do widzenia powodzenia
8. Mam Już Dość
9. Mój Pierwszy Raz
10. Czy Ty Lubisz To Co Ja
11. Te Głupie Strachy
12. To Już Nie Ten Czas feat. Lerek/Nowator
13. Rzeka Snów
14. Gdy Tobie Kłamałem rmx
15. Mój Pierwszy Raz rmx
16. Powrót Donalda / Do Ogniska

Nie tykajcie tego nawet kijem

Album wszechczasów...
No dobra, żartuję. O ile ,,pierwszy" Papa Dance jest do przyjęcia, to tu mamy do czynienia ... no właśnie, z czym?
Słusznie zjechałeś ten album, bo jeżeli coś zasługuje na krytykę, to nie należy się z tym kryć i mówić ludziom prawdę w oczy.No i kto tu się jeszcze będzie sprzeciwiał, że dajemy płyty do przesłuchu? Napewno uratowałeś tym postem wiele osób od trwałego kalectwa , grozi to bowiem porażeniem organów słuchowych - panie anonymous my nie piratujemy, my ratujemy świat! :)

Najbardziej boli brak zremasterowanych wersji starych szlagierow, dzis niestety w postaci innej niz na singlu Ex-Dance, chodzacego na Allegro za 30-50 zlociszy niedostepnych.Idz pan w choi z takim releasem.

Do tego jeszcze okładka - OKROPNA, niespodzianką jest odpowiedzialny za to okropieństwo - niejaki pan Pągowski. U mnie jak na razie numer 1 wśród najbrzydszzych okładek AD 2006. A tak wogóle to żegnaj legdendo.

Mi akurat okładka się podoba, nawiązuje do okładki I-ej płyty Papy. Płyta też jest dla mnie OK, np. nowa wersja "Te głupie strachy" zdecydowanie bardziej mi się podoba niż ta pierwsza,"Czy Ty lubisz to co ja" też jest super. Niektóre kawałki podobają mi sie mniej, ale są takie, które bardzo przypadły mi do gustu np. "Rzeka snów", "Gdybyś tu była ze mną", "To już nie ten czas"

Ściągnąłem album, przesłuchałem po fragmencie każdego utworu... i normalnie odruch wymiotny :/ Nawet Doda ani Mandaryna aż tak źle na mnie nie podziałały :/ Całkowicie się zgadzam z przedmówcami.

What a great site » »

Good brief and this enter helped me alot in my college assignement. Thanks you on your information.

Kommentar veröffentlichen