« Home | Shine On You Crazy Diamond » | Visage-The Singles(1978-1984) » | Mech-Bluffmania(1983) » | Behemoth-Zos Kia Cultus(2002) » | Lombard for Pimpo » | Ex Dance-Między nami tania gra/Powrót Donalda(1987... » | Ex-Dance-Rzeka Snów(2006) » | Japan-Tin Drum(1981) » | I'm Italian now » | This wanker must go... » 

Sonntag, August 27, 2006 

Zmiany, zmiany, zmiany.



Minal juz miesiac, a nawet i wiecej odkad po raz ostatni pokusilem sie o jakikolwiek update w tym dziwnym miejscu.Zlozyly sie na to zarowno czynniki natury osobistej(czyli rozne, nie cierpiace zwloki sprawy mojego alter ego), oraz problemy techniczne, wiazace sie z brakiem internetu.Bylo, minelo, poza tym, jak mawial Ferdynand Wspanialy,"nie zawsze na obiad sa kosci".Przerwa okazala sie mimo wszystko pozyteczna i pozwolila mi na przemyslenie pewnych spraw zwiazanych z moja dzialalnoscia(?) bloggersa, a mianowicie:

1.Po dluzszych rozwazaniach postanowilem, ze chyba ostatecznie pozegnam sie ze zlosliwym serwerem rapidshite i moje uploady przeniose na inne,mniej wymagajace wieszaki.Poniewaz doszly mnie sluchy, ze megaupload stosuje brudne sztuczki pod adresem polskich uzyszkodnikow(ograniczanie slotow itp.), zastanawiam sie nad stosowna alternatywa.Na razie w fazie testowej korzystam z uploading.com.Jakie jest wasze zdanie-ktory serwer wam najbardziej odpowiada?Wszelkie sugestie mile widziane.

2.W zwiazku z pojawieniem sie kilku zacnych blogow(o tym za chwile)traktujacych o angielskojezycznej scenie nowofalowej, zastanawiam sie nad czesciowa rezygnacja z pisania o artystach spod znaku NR NW, wywodzacych sie z USA/UK i przeniesieniu punktu ciezkosci na dokonania reszty swiata(ze szczegolnym uwzglednieniem naszej czesci Europy i Rzeczypospolitej Ludowej), oraz nowe brzmienia.Co wy na to?

3.Przyznam sie, ze szykuje w najblizszym czasie w ramach urozmaicenia kilka niespodzianek, a blog czekaja gruntowne zmiany.Na tym etapie zwracam sie do was z obywatelskim apelem:pomozcie uczynic ten zaklad pracy JESZCZE lepszym i smialo zglaszajcie glosem mocnym, glosem gromkim uwagi i sugestie dotyczace zawartosci musicaltravelogue.Obiecuje, ze po kolektywnym rozpatrzeniu wezme je pod uwage.

Jak juz wczesniej wspomnialem, podczas mojej nieobecnosci na polu walki pojawili sie nowi zawodnicy, ktorzy podjeli sie dzielenia ze swiatem swoja, koszetm wielu wyrzeczen zgromadzona muzyka.Co cieszy szczegolnie, szeregi polskich bloggerow(hurra, jest nas juz 3, slownie trzech!) zasilil kolejny osobnik.Na swoim blogu, ktory znajdziecie pod adresem synthmemories.blogspot.com(oraz w mojej linkowni), 80sman prezentuje min. dokonania kapel reprezentujacych szeroko rozumiany nurt Nowych romantykow, czyli krotko mowiac cos, czego nie tylko mnie cholernie brakowalo.Juz dzis znajdziecie tam perelki, ktore mam nadzieje zdopinguja was do udania sie w regaly sklepowe i zakupu albumow takich jak

Talk Talk - The Party's Over
Thomas Dolby - The Golden Age Of Wireless
Gary Numan - Telekon
OMD - Architecture And Morality
Visage - The Anvil


Kolejnym nowym blogowiczem jest Pimpo, ziom zza naszej poludniowej granicy,ktory prezentuje u siebie przerozne cymesy ze stajni brzmien rockowych, oraz,(co mnie szczegolnie cieszy) rarytasy czeskich tworcow era lat 80tych.Na dobry poczatek proponuje skladak znanego u nas min ze wspolpracy z Papa Dance, Petra
Kotvalda, czyli:

Petr Kotvald - Konto 87-88-8990-91 / Best Of

Ja takze nie proznowalem i podczas sieciowego niebytu nagromadzilem troche hudby, ktora w najblizszym czasie niechybnie tutaj trafi.Oprocz rzeczy nowych, stzaram sie porzadkowac dotychczasowe zasoby, tytulem czego zamiescilem obiecane jakis czas temu:

Czeslaw Niemen-Mourner's Rhapsody(1975), Complete Album(Hat'n bisserl gedauert, Hermann;)
Papa Dance-Ponizej krytyki(1986)- Z poprawnie dzialajacym "Bez Dopingu", oraz UWAGA!, sygnalem gry komputerowej Papa Dance(jesli ktos obczai jak, zrobic z tego funkcjonujacy program, niech da znac!)/contains playable version of "Without doping", and C64 computer game signal!

NO, W KOŃCU COŚ TU RUSZYŁO :)
Odnosnie pkt. 1 - rapidshare ostatnio działa mi lepiej, tzn. częściej ,,załapuje" mi ściąganie, nie mam tak często tekstów, że moje IP akurat ściąga.... pleple...

Megaupload... damn, cały dzień widzę, że miejsca zajęte przez naszych... odblokowuje mi się dopiero tak o 23 godzinie.
Lecz też nie zawsze! Uważam, że megaupload jest GORSZY OD RAPIDA.

Też kiedyś szukałem alternatywy, wydawało mi się, że będzie fajnie... do czasu, gdy się okazało, że moje uploady są tam tylko siedem dni, hehe.

Wszystkie serwery po prostu robią jakby na złość, by mniej cierpliwi założyli ( zabulili) w końcu konto premium ( buhaha).

Odnośnie pkt. 2 - jak masz dużo takich cymesów z naszego bloku (byłego) to możesz pójśc w tym kierunku. A od czasu do czasu możesz przecięż wrzucić choćby jeden album NR/NW... Najgorzej być zaszufladkowanym... potem zmuszony jesteś, by wciskać ludziom tylko jeden gatunek muzyki... osobiście jestem za, by były tu słowiańskie rzeczy :)

3. Peixio, mówisz w punkcie 3: Przyznam sie, ze szykuje w najblizszym czasie w ramach urozmaicenia kilka niespodzianek, a blog czekaja gruntowne zmiany(...)

Tylko lepiej nie rób tak, jak ja, hehe. Przyszykowałem wielu i sobie też niespodziankę... niemiłą., w tym sensie, że mi rozpirzyli w cholere.

Ale część już powklejałem z archiwum, będzie wyglądał tak samo jak był ( włącznie ze starymi postami i nawet komentarzami) - lepiej ostrożnie z tymi zmianami...:)

Może w sobotę będzie gotowe i podam namiary,gdzie mnie szukać.

ROb.

Kommentar veröffentlichen