« Home | Bolter-Więcej słońca(1986) » | Zmiany, zmiany, zmiany. » | Shine On You Crazy Diamond » | Visage-The Singles(1978-1984) » | Mech-Bluffmania(1983) » | Behemoth-Zos Kia Cultus(2002) » | Lombard for Pimpo » | Ex Dance-Między nami tania gra/Powrót Donalda(1987... » | Ex-Dance-Rzeka Snów(2006) » | Japan-Tin Drum(1981) » 

Samstag, September 02, 2006 

Rape me...



Przed meczem:

Jeśli nasza drużyna pierwsza straci gola, to nie będziemy pleść, że mecz się nam nie ułożył. Piłkarze mają natychmiast pójść do przodu i straty odrobić - mówi Dariusz Dziekanowski, asystent Leo

Po meczu:

Rafał Patyra: Dlaczego zagraliśmy słabo?
Michał Żewłakow: Zagraliśmy tak, jak nam Finowie pozwolili.
Rafeł Patyra: Nie pozwolili.
Michał Żewłakow: Zgadza się.

Czyli wszystko po staremu.

ROb.

Czyli sport z tradycjami. Tradycyjnie dalismy d...

Witam! Stronka naprawdę świetna, ściągnąłem sobie trochę rzeczy!!! Jestem fanem polskiego rocka lat 80., i chociaż mam dużo utworów tego rodzaju muzyki na dysku, to jednak wielu mniej znanych utworów dotychczas nie miałem, oczywiście uzupełniłem braki :) Ściągnąłem Lombard, Mech, Trojanowską, Klincz, Latającą Maszynę do Szycia i Kapitana Nemo :)
Jakbyś był zainteresowany, to mogę zarzucić płytę Universe "The best of" z paroma bonusami dorzuconymi ode mnie - prawdziwymi perełkami. Byłbyś tym zainteresowany???

Seicento, bardzo chetnie zaprezentuje te plytke:)Czy kawalki na tym debesciaku sa oryginalnymi wersjami z lat 80?

pozdro, peixe

Najprawdopodobniej tak. Płytka została wydana w 1992 r., zawiera ich utwory z lat 80. - chociaż głowy nie dam, kiedy każdy z nich został nagrany, nigdzie nie ma podanych informacji na ten temat - fakt, że na pewno przed 1992 rokiem. Na pewno "Ty masz to, czego nie mam ja" jest wersją z singla. Jeżeli nawet te utwory zostały nagrane na początku lat 90., to na pewno są to pierwsze wersje, w których się oficjalnie ukazały.
Jako bonus dodałem:
1. Każdego wciąga poker - strona A singla Tonpressu S-499
2. Blues na wpół do piątej rano - strona B singla S-499 (ukazał się w 1997 r. na CD)
3. Ćwiczenia z anatomii - strona A singla S-500 (stroną B jest "Ty masz to, czego nie mam ja)
4. Chiny - wersja z nieoficjalnie wydanej kasety, dostałem ten utwór od Tommiego z 80s.pl (w nowej wersji ukazał się na CD "Być przy Tobie")
5. Kolejka do jutra - piosenka ze składanki "Żeglując w dobry czas"

Niestety w "Każdego wciąga poker" i "Kolejce do jutra" słychać trzaski analogowe - innych wersji nie mam...

A oto cała tracklista:
1. Tacy byliśmy
2. Masz jeszcze czas
3. Dlatego błagam
4. Mr Lennon
5. Gwiezdna podróż
6. Tak trudno się zakochać
7. Twarda sztuka
8. Czy to był żart
9. Wołanie przez ciszę
10. Ty masz to, czego nie mam ja
11. Godzina zero
12. Drugie narodzenie
13. Głupia żaba
14. Każdego wciąga poker

Jeszcze dzisiaj postaram się to załadować.

Oczywiście mały błąd - kilku utworów nie umieściłem na trackliście. Errata:
1. Tacy byliśmy
2. Masz jeszcze czas
3. Dlatego błagam
4. Mr Lennon
5. Gwiezdna podróż
6. Tak trudno się zakochać
7. Twarda sztuka
8. Czy to był żart
9. Wołanie przez ciszę
10. Ty masz to, czego nie mam ja
11. Godzina zero
12. Drugie narodzenie
13. Głupia żaba
14. Każdego wciąga poker
15. Blues na wpół do piątej rano
16. Ćwiczenia z anatomii
17. Chiny
18. Kolejka do jutra

A tutaj jest cały album:
http://rapidshare.de/files/33752385/Universe-TheBestOf.rar.html

Kommentar veröffentlichen