« Home | Ex-Midi-Szpan/Symbole miłości(1987) » | Korba » | iriver T10, czyli moje miejsce na kryptoreklamę » | Rape me... » | Bolter-Więcej słońca(1986) » | Zmiany, zmiany, zmiany. » | Shine On You Crazy Diamond » | Visage-The Singles(1978-1984) » | Mech-Bluffmania(1983) » | Behemoth-Zos Kia Cultus(2002) » 

Donnerstag, September 21, 2006 

Ultravox-Vienna(1980) i cos jeszcze:)


Oto zdjęcie człowieka prawdziwie obcego
Mógł być mordercą, mógł być ślepcem z laską
Może zginął przed laty w wypadku samochodowym
Kiedyś wydawało mi się, że go widziałem
Ale gdy spytałem go o godzinę odwrócił się
To jednak nie był on
Szukałem go długo
Ujrzałem go nagle na lotnisku
Pomachałem nawet do niego, ale chyba mnie nie zauważył
To dziwne uczucie
Już wiem kim jest pan X


Contains bonus for polish users.All recordings compressed to vorbis ogg Q5(VBR 160k) aoTuV b4 SSE2. Playable on iRiver, iAudio, Rio, Samsung and Meizu(m6) units, as well as on your computer(plugin for winamp needed).

50 post.Dzis Plyta, ktora kazdy szanujacy sie fan New Romantic, jak i po prostu muzyki syntezatorowej lat 80 miec powinien.A na dokladke...cofnijmy sie do 18 czerwca roku panskiego 1985.


Plytke postanowilem zripowac po raz pierwszy do formatu ogg.Posluchacie, ocenicie-moim zdaniem mozna smialo porownywac z mp3 320/256k.

Tracklisting:
1. Astradyne
2. New Europeans
3. Private Lives
4. Passing Strangers
5. Sleepwalk
6. Mr. X
7. Western Promise
8. Vienna
9. All Stood Still
10.Bonus for polish listeners


Cheerio

Jeśli masz jeszcze jakieś fragmenty z dawnych audycji ś.p. Tomasza Beksińskiego, myślę że jest to najlpesze miejsce do ich zamieszczenia :). Dzięki!!!

it isn't an mp3 ! hopw to change the ogg ?

thank you

Kommentar veröffentlichen